licznik czsu odwiedzin

Jesteś już:

0:00:00

czwartek, 31 marca 2011

Ech,dlugo mnie nie bylo na blogu,jakos mi czas tak szybko leci...
No wiec juz wiemy-w brzuszku rosnie nasza mala slodka coreczka!!!
Ciesze sie bardzo,bo chyba zawsze chcialam miec corke,moj maz podszedl do tego super madrze-stwierdzil,ze niewazne czy jest chlopiec czy dziewczynka,wazne jak bedziemy ja wychowywac i ze dziewczynka tez moze spedzac duzo czasu z tata-jesli tylko tata zadba o to,zeby wprowadzic ja w swoje zainteresowania i zarazic jakimis pasjami.
Ma racje,mnie ojciec nauczyl: lowic ryby(jestes lepsza wedkarka niz nie jeden mezczyzna!),zbierac grzyby,trenowalam siatkowke tak jak on kiedy byl mlody,uwielbiam przyrode bo wlasnie z nim ogladalam wszelkie filmy przyrodnicze i to on opowiadal mi o swiecie roslin i zwierzat,znam sie troche na pilce noznej i dzieki tacie ogladam mecze wraz z mezem bo wlasnie z ojcem czesto kibicowalam roznym druzynom...no i moge tak wymieniac i wymieniac.
Wiec zgadzam sie w pelni z opinia mojego meza,ktory zreszta juz planuje,ze Mala bedzie zabieral na wspolne wycieczki rowerowe,na basen( maz trenowal wiele lat plywanie)no i nawet na mecze :o)
Nasze malenstwo rozwija sie dobrze,mamy juz nawet jej zdjecie w formacie 3D-raczej do mnie podobna :oP
To juz osmy miesiac ciazy...przygotowalismy pokoj dla dziecka,mamy juz poprane i poprasowane ciuszki-wszystkie poukladane w szafkach czekaja na nasza malenka dziewczynke...
Jeszcze troche a w domu bedzie rozlegal sie krzyk noworodka...
Patrze czasem na lozeczko i nie moge uwierzyc,ze byc moze juz za miesiac lub poltora bedzie w nim lezala taka mala istotka...pachnaca mlekiem i zupelnie od nas zalezna...jejku,bedziemy rodzicami!
Spokojna to nasza coreczka chyba nie bedzie bo juz od jakiegos czasu urzadza prawdziwe harce w brzuchu-ruchy dziecka zaczelam czuc wczesniej niz to sie dzieje zwykle,zreszta lekarka powiedziala mi,ze pewnie tak bedzie bo Mala jest bardzo ruchliwa i w zasadzie od tego czasu nie moge narzekac,ze mam powody do zmartwienia dlaczego w brzuchu sie nic nie dzieje,bo sie dzieje,oj dzieje!
Ostatnio jestem na etapie nagrywania filmikow jak to corcia szaleje w srodku,az caly brzuchol faluje,unosi sie,opada i dziwnie  znieksztalca :o)
Jeszcze nie przyszla na swiat a juz powoduje,ze jestesmy tacy szczesliwi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczypta humoru-polaskocz dziewczyne!