licznik czsu odwiedzin

Jesteś już:

0:00:00

środa, 6 stycznia 2010

MOJE MARZENIE SIE SPELNIA...





Jestem baaaaaaaardzo szczesliwa!!!
Dzis test ciazowy wyszedl...POZYTYWNIE!
Miala przeczucie,ze tym razem sie udalo,ze te symptomy,ktore odczuwam to nie moje urojenie ale fakt,no i mialam racje-jestem w ciazy!
Moj maz przyjal to z wielka radoscia,cieszylismy sie jak dzieci-pewnie,gdyby ktos moglby nas zobaczyc,pomyslaby,ze zwariowalismy.Dzis maz ma wolne w pracy wiec caly dzien jestesmy razem,od czasu do czasu wracajac wciaz do tego samego tematu-"jestesmy" w ciazy!
Mysle,ze do lekarza wybiore sie za jakies 2 tygodnie bo chcialabym,zeby na USG cos mozna bylo zobaczyc,chociazby malutka "fasolke" i zeby mozna bylo spradzic,czy bije seduszko...jejku,jak sie ciesze i nie moge sie doczekac obrazu na monitorze USG,badan,tego calego medycznego zamieszania.
Napisalam rodzicom smsa z wiadomoscia,ze test ciazowy wyszedl pozytywnie.Poinformowalam tez przyjaciolki,wieczorem idziemy do tesciow w odwiedziny wiec oni rowniez sie dowiedza.Pewnie beda sie cieszyc bo wydaje mi sie,ze bardzo czekaja na wnuka.A moi rodzice?Mama odpisala na smsa,ze gratuluje i ze jest najszczesliwsza przyszla babcia.Hmm,niby powinnam radowac ale sie poplakalam...poniewaz oczekiwalam,ze zadzwoni,ze porozmawiamy,w koncu nie mamy ze soba kontaktu juz wiele tygodni.Moj maz tez troche poczul sie zawiedziony tak skapa i oficjalna reakcja moich rodzicow...No coz,oni sie chyba nigdy nie zmienia.
Moze lepiej o ich zachowaniu nie myslec bo teraz kazdy moj stres odbiera tez dzieciatko,ktore sie we mnie rozwija.Teraz tylko jedna mysl powinna zamieszkac na stale w mojej glowie-bedziemy miec dziecko!
To taka magia,takie czary-z dwoch malusienkich komorek rozwinie sie czlowiek...a ja bede mama,moj maz tata,my pelna rodzina-moje marzenie sie spelni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczypta humoru-polaskocz dziewczyne!